*J.K.ROWLING* "HARRY POTTER I..." Siedmiotomowe przygody Harrego Pottera.

  Kto nie zna przygód czarodzieja Harrego Pottera? Chyba nikt! Ja także posiadam całą kolekcję,którą przeczytałam nie raz. Pamiętam, kiedy o Harrym Potterze zrobiło się głośno w Polsce- byłam wtedy jeszcze dzieckiem :) Wtedy też- razem z innymi- przeczytałam po kolei każdą z części, obejrzałam każdy film  i co jakiś czas sięgam ponownie po te książki i przypominam zapomniane szczegóły.Myślę,że nie ma sensu dokładnie streszczać historii tego młodego czarodzieja, jednak według mnie książki są warte przeczytania. W każdej części pokazana jest walka dobra ze złem, podejmowanie trudnych życiowych decyzji.
  Książki napisane są łatwym językiem tak, aby trafiały do dzieci i młodzieży. Według niektórych zawierają zbyt dużo agresji- według mnie pokazują,że na świecie istnieje zło i że zawsze można mu się przeciwstawić.
  Chętnie polecam tą serię innym-szczególnie dzieciom w mojej rodzinie. Mam nadzieję,że w ten sposób przyczynię się do zwiększenia czytelnictwa wśród młodych :) Dziękuję wszystkim,którzy czytają ten wpis i zapraszam do stałego śledzenia mojego bloga :)

Komentarze

Popularne posty