JAK DBAM O ZDROWIE,URODĘ I DOBRE SAMOPOCZUCIE PRZY POMOCY HERBAT BiFix

      Hej wszystkim:)
Dziś mam dla Was smaczny i aromatyczny post. Chcę Wam pokazać jak dbam o siebie przy pomocy herbat:) Może to zabrzmieć dziwnie,ale naprawdę nie trzeba zażywać tony suplementów, aby dbać o siebie. Ja wybieram produkty BiFix ze względu na niewygórowaną cenę,smak oraz świetny skład. W żadnym z produktów nie znajdziemy dziwnych i podejrzanych składników,są za to bogate w owoce i zioła.


1.Herbata zielona liściasta z imbirem i cytryną.
Uwielbiam imbir więc uwielbiam tę herbatę. Idealna na rozgrzanie i przepędzenie przeziębienia. W okresie chorobowym piję ją każdego dnia.


2.Skrzyp.
Zaleca się picie 3 filiżanek dziennie.Skrzyp wzmacnia włosy,paznokcie i polepsza wygląd skóry.


3.Ziołowa herbata z kwiatem lipy i imbirem.
Lipa pomaga pozbyć się z organizmu toksyn (działa moczopędnie) oraz jest bogactwem witamin. Lipa pomaga przy przeziębieniu,polecana jest także na ukojenie nerwów. W połączeniu z imbirem skutecznie pomoże i odpędzi chorobę.

4.Napary owocowe.
Bogactwo witamin i suszonych owoców.Niezwykle aromatyczne i intensywne napary. Wystarczy łyżeczka na kubek.




5.Malinowa.
Smaczna,intensywna ekspresówka. Sięgam po nią zawsze wtedy,gdy chcę się napić szybko czegoś smacznego i ciepłego.
 



6.Mięta-susz.
Piję ją zawsze wtedy, gdy mam jakieś problemy z żołądkiem. Pomaga przy niestrawności, bólach żołądka i mdłościach.




7. Niskosłodzony dżem z maliną i kwiatem lipy.
Jest przepyszny i najbardziej smakuje mi z waflami ryżowymi. Odrobina dżemu pokonuje moją chęć na coś słodkiego.


Cały asortyment sklepu można znaleźć TUTAJ.
Zapraszam :)

Komentarze

  1. Bardzo ciekawe herbaty o tej firmie szczerze nie słyszałam pora się jej przyjrzeć.
    Zapraszam do siebie https://desa17.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piłam ten napar z dziką różą, jest pyszny <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie herbarki. Zielona herbata często gości u mnie w kuchni. A co do dżemu to w domu mam zapas robionych przez moją mamę...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem maniaczką herbat i każdą którą pokazałaś miałam okazję pić :) ostatnio bardzo polubiłam skrzyp . Pozdrawiam obs ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Herbatki wyglądają smacznie, może się na jakąś zdecyduje :)
    makijazagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty