KOCIE LICYTACJE czyli TROCHĘ INNY POST WALENTYNKOWY


Hej Kochani:)
  Na początku życzę Wam wszystkim udanych Walentynek bez względu na to czy obchodzicie ten dzień czy nie :*
  Od kilku dni na blogach czy Instagramie bombardują mnie posty na temat Walentynek a ja napiszę dziś o czymś innym. Też o miłości ale trochę innej.







A chodzi o miłość do .... kotów:)
Tak,tak, do kotów. Kocham je i działam charytatywnie w Stowarzyszeniu.
     Nasze Stowarzyszenie zajmuje się leczeniem i opieką nad chorymi, bezdomnymi,porzuconymi kocimi biedami.

  



Pieniądze na leczenie,karmę oraz opiekę zbieramy m.in. dzięki licytacjom.

 Na licytacjach można znaleźć przepiękne rzeczy,perełki,unikaty,rękodzieło czy dobre kosmetyki.

Wszystkie licytowane przedmioty można znaleźć TU.
Zapraszam Was serdecznie do przejrzenia i licytowania.
Dzięki temu będziemy mogli nadal pomagać tym istotkom, które wielu ludzi omija na swojej drodze.
Pod tym postem wszystkimi łapkami podpisują się:
Tomuś
Ptyś
Staś
oraz Felisowi podopieczni :) :* <3

 

Komentarze

  1. Ale super pomysł na notkę! Nie wiem czemu ale boje się kotów. Uwielbiam je głaskać ale żeby wziąć na ręce to uciekam jak poparzona, chyba to jest strach przed pazurkami. Z chęcią pomogę w licytacjach. Pozdrawiam, poulciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.Ja jestem typową kociarą.Wiesz, koty w domu,kubki w koty,ubrania w koty,koty porcelanowe,zakladki z kotami...itd.itd.. :D
      Każda kolejna osoba, która się o Nas dowie jest dla Nas ważna także zapraszam.Cały czas pojawiają się kolejne przedmioty :) A skoro boisz się kotów,to taki kubeczek czy koci notes będzie idealny :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Koty! :D Uwielbiam! Jestem mega kociarą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) Zapraszam serdecznie na licytacje :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty