MAPA ZDRAPKA DLA CIEBIE

Witajcie Kochani. Dziś na moim Instagramie rozstrzygnięcie konkursu, w którym do wygrania była mapa zdrapka.


Co to jest ta mapa zdrapka? A no to jest coś, czego nie znajdziesz w każdym sklepie,coś wyjątkowego na prezent. Świetna zabawa i relaks. Dzięki mapie możecie zaplanować i zdrapać trasę podróży,zdrapać odwiedzone miejsca,zdrapać ją całą lub nie zdrapywać i zachować w oryginale.Rozwiązań jest dużo :)

 Ja odsyłam Was do sklepu .Możecie tam zobaczyć wszystkie mapy i zamówić coś dla siebie lub bliskich. 



Zapraszam na Instagrama i Facebooka :)

Komentarze

  1. ciekawa ta mapa, dla tych co dużo podróżują fajny domowy gadżet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny:)Świetnie wygląda też nie zdrapana :)

      Usuń
  2. Ooo kurczę ! Szkoda, ze wcześniej nie widziałam o konkursie :( super !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. To nie tylko świetny pomysł dla dziecka, ale również i dla wszystkich osób dorosłych i czasami mają oni większą frajdę niż dzieciaki zdrapując te miejsca na mapie. Gdyby ktoś szukał to ja ostatnio na stronie https://4gift.pl/prezenty/pozostale-prezenty/prezent-dla-podroznika/mapy-zdrapki widziałam takie mapy zdrapki.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty