MOJE ULUBIONE ZAPACHY :)

    

Cześć Kochani.Podczas porządków doszłam do wniosku,że mam już minimalną ilość perfum,aby dopasować zapach do okazji :P
Zobaczcie jakie są moje ulubione i napiszcie o Waszych ulubieńcach :)
Miłej niedzieli :*



    1.Secret Fantasy Star od Avon. Słodki i cukierkowy ale wspaniały :)


2.Celebrity Woman od Yodeyma




3.Acqua Di Gio-Giorgio Armani




4.Diamonds- Emporio Armani




5.Playboy- Generation



6.Rebelle by Rihanna




7.Jimmy Choo
8.Bruno Banani- Pure Woman


9.Elvie-Oriflame


10. Escada-Signature


11.Today Tomorrow Always- Avon






















Komentarze

  1. Nie kojarze tych perfum. Z Twojego opisu 1 i 2 zapach najbardziej by mi się spodobały😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka z nich można kupić w Avon oraz Oriflame. Resztę można znaleźć w Douglas i Sephora :)

      Usuń
  2. Masz całkiem sporo tych perfum :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jeszcze kilka, które praktycznie się skończyły i używam ich na co dzień do tego mam jeszcze całą masę próbek ;)

      Usuń
  3. Nie znam tych perfum, ale ja zazwyczaj wybieram jedne, swoje ulubione, dlatego mam ich zdecydowanie mniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę.Ja nie potrafię.Umiem dobrać zapach do okazji,pory dnia ale mam problem wybrać jedne. Mój narzeczony przywiózł mi kiedyś pudełko z tymi miniaturami,żebym wybrała sobie jakiś zapach. Wybrałam wszystkie :P

      Usuń
  4. Jak dużo perfumek, nie znam pokazanych przez ciebie perfum. :)
    makijazagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty