PACZKA OD BIOINDYGO.PL I MÓJ ULUBIENIEC




Cześć Kochani:) Od kilku dni czuć wiosnę. Co prawda dziś deszczowo ale mam nadzieję,że to tylko chwilowa pogoda. Zdecydowanie można ubrać już lżejsze kurtki i niższe buty. Ja postanowiłam także ściąć zniszczone po zimie włosy, znaleźć idealną dla nich odżywkę oraz zadbać o siebie jeszcze bardziej,tak ogólnie :)
Jakiś czas temu zrobiłam zakupy w sklepie BioIndygo. Wśród bogatego asortymentu wybrałam:
-Kaszę jaglaną
-Mąkę kokosową
-18 ziół Ojca Mateusza
-Balsam Syberyjski
-Curry
-Paprykę słodką wędzoną
-Pyłek kwiatowy
-Sezam czarny
-Bazylię



Nowością była dla mnie mąka kokosowa,aż wstyd się przyznać,ale wcześniej omijałam ją na sklepowych półkach.

Totalnym hitem okazał się balsam syberyjski od Babci Agafii. Nie często zdarza się,żebym znalazła tak dobrze działającą na moje włosy odżywkę.
Po umyciu włosów ulubionym szamponem nakładam na jeszcze wilgotne włosy balsam. Zostawiam go na czas kąpieli a następnie spłukuję. Czekam aż włosy wyschną (nie idę spać w mokrych włosach), przeczesuję i cieszę się gładkimi, błyszczącymi i sypkimi włosami.
O marce Agafii słyszałam już wiele a teraz,dzięki życzliwości firmy BioIndygo miałam możliwość przekonać się,że wszystkie dobre opinie są prawdziwe. Sklep i odżywka wskakują na listę moich ulubieńców. Każdy, kto szuka zdrowych produktów powinien zajrzeć na ich stronę:)


Komentarze

  1. Ja już od jakiegoś czasu zabieram się za zakup maki kokosowej ;) polecasz ja? Np do naleśników? ;)
    makijazagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ze względu smak.Trzeba jednak nauczyć się do tej mąki.Jest całkiem inna niż pszenna.Ciężej zrobić z niej naleśniki.Ja osobiście robiłam z niej małe racuszki.Bardzo wchłania wilgoć,więc trzeba pilnować proporcji mąka:woda ale jednocześnie jest mąką,którą można jeść na surowo,tak jak mąki z orzechów itp. :)

      Usuń
  2. Balsam syberyjski jest fajny jak wszystkie rosyjskie mazidla włosowe i nie tylko 😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo smaczne rzeczy znam firmę i lubię ich produkty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie wypróbowałabym tego balsamu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja także nie miałam jeszcze mąki kokosowej muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty