MEDIA SERVICE ZAWADA-WYDAWNICTWO DLA NAJMŁODSZYCH






Jakiś czas temu otrzymałam przesyłkę od Wydawnictwa Media Service Zawada (http://www.msz.com.pl)
Wydawnictwo jest jednym z wiodących na rynku,a w jego ofercie możemy znaleźć bogaty wybór czasopism i książek dla dzieci i młodzieży.
Ja dzieci nie mam,ale chętnie podjęłam się tej współpracy i produkty podarowałam Emilowi i Malwinie-dzieciom z mojej rodziny:)









W paczce znalazło się coś dla chłopca i dla dziewczynki. Oczywiście dzieciaki były szczęśliwe, z ledwością udało mi się zrobić zdjęcia zanim nie porwali gazet do swoich pokoi :)


 Malwinka najbardziej ucieszyła się z filmu "Świnki w błocie" oraz kolorowanki.

                                                  







Emil ucieszył się z gazety Walkie Talkie. Zabawom nie było końca :)




 Ciekawym produktem była też gazetka z klockami Lego Duplo,które można stopniowo kupować i dzięki temu uzbierać całą kolekcję.

Zapraszam na stronę Wydawnictwa TUTAJ 

Komentarze

Popularne posty